miercuri, 29 ianuarie 2014

Observatii pentru Web Design

Am de facut niste observatii, intr-un alt articol am discutat despre tendinte in web design, acum doresc sa fac niste precizari.

Imagini cat mai mari

Acum cativa ani lumea web design-ului a fost invadata de imagini supradimensionate si, de atunci, aceasta "moda" a obtinut din ce in ce  mai multa popularitate. Tocmai pentru ca utilizatorii se bucura de o viteza a internetului din ce in ce mai mare si ecrane cu rezolutie din ce in ce mai buna,  imaginile cat mai mari au devenit din ce in ce mai folosite si mai apreciate de utilizatori. Pe langa asta as dori sa mai fac o mica precizare... pentru a eficientiza modul de incarcare se recomanda sa se taie in mai multe bucati imaginea mare urmand ca la incarcarea paginii sa se faca puzzle din imaginile mici pentru a obtine imaginea mare si daca este facut cu efect ar impresiona vizitatorii website-ului tau.

Gata cu fold-ul !

Fold-ul – linia imaginara ce marcheaza acel punct al unei pagini web unde utilizatorul va avea nevoie de scroll pentru a vedea – pur si simplu nu mai este la fel de relevant.

De ce? Pe de-o parte, scrollingul a devenit o parte fundamentala a navigarii pe Internet si toti utilizatorii inteleg acest lucru. Mai mult decat atat, cresterea utilizatorilor de internet pe mobil a dus la eliminarea unui fold standardizat pentru web design si de fapt scrollingul pe mobil sau tableta a devenit o functie previzibila si o metoda inedita de a construi o experienta in care utilizatorul se poate implica in mod activ.

Web Design Responsive

Dupa cum era de asteptat, acest trend continua sa creasca in popularitate. Un web design responsive este un web design care adapteaza in mod dinamic continutul unei pagini web la dimnesiunile diferite ale browserului sau dispozitivului cu ajutorul caruia este vizualizata. Este modalitatea ideala de a oferi utilizatorilor continut la rezolutiile diferitelor instrumente de vizualizare fara a pierde insa controlul asupra modului in care este vizualizat continutul in cauza.

Layout-uri dictate de continut

In trecut, tot ceea ce iti trebuia in mod real era o pagina de index si o pagina secundara generica ce prezenta in fond intregul continut, oricat de variat ar fi fost. Insa acest lucru nu mai este suficient. Utilizatorii nu mai ajung direct pe pagina de index, iar o pagina secundara special croita pentru a raspunde dorintelor clientului si obiectivelor tale ar putea face diferenta! Paginile de produs, parerile clientilor (adica pe englezeste testimonials) si portofoliile au nevoie de mai mult decat un layout generic si, mai mult decat atat, ele adauga originalitatea, credibilitatea si accesibilitatea website-ului tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.